Årsmöte 2019 – 30:e mars

Välkomna på årsmöte!

Plats: Jönköpings brukshundklubb.
Datum och tid: den 30/3 2019 kl:13.00.

Dokument till årsmötet.
Ladda ner dagordning
Ladda ner verksamhetsberättelse
Ladda ner Årsbokslut och Budget
Ladda ner Verksamhetsplan 2020
Ladda ner Verksamhetsplan 2021
Ladda ner Valberedningens förslag

Vi i styrelsen hälsar er hjärtligt välkomna och ser fram emot att möta såväl gamla som nya medlemmar.

Vi har tagit till oss önskemål från er medlemmar att anordna ytterligare aktivitet och tillfälle att umgås i samband med årsmötet.
Vi har bokat en Certifierad Canineopat/fysioterapeut som kommer hålla en föreläsning om förebyggande, främjande, bibehållande och träning av funktion, styrka och rörlighet från valp till veteran efter årsmötet. Det kommer finnas möjlighet till frågestund efter föreläsningen som har teoretisk bas med vissa praktiska moment. Föreläsningen gäller hundar i allmänhet men med fokus på Rysk Svart Terrierns fysik.

För de som är intresserade tänkte vi efter föreläsningen gå ut och äta på restaurang i Jönköping tillsammans.
Beroende på hur många som vill följa med ut och äta kan vi behöva göra en reservation på restaurang.
Det kommer att ges möjlighet till anmälan här på hemsidan.

Vi kommer lägga ut mer info här på hemsidan, på klubbens officiella Facebookgrupp samt utskick i nyhetsbrev någon gång under februari så håll utkik!

Vi ser fram emot en trevlig lördag där vi har möjlighet att träffa er medlemmar och umgås.
Boka redan nu in det i kalendern, kanske en liten semesterhelg i vackra Jönköping.